Het spijt me

Het spijt me, lieve bed, dat ik je de laatste week zo verwaarloosd heb. Het was zo druk... Vroege ochtenden, lange dagen en late avonden. Maar dat is geen excuus, zeker niet in deze eerste koude herfstdagen, om je zoveel alleen te laten. Het deed me heus pijn, je zo te zien, onbeslapen, koud en zonder nieuwe dromen om te vertellen. Ik heb er ook onder geleden, getuige de wallen onder mijn ogen.
Ik beloof je dat ik voortaan beter mijn best zal doen. 's Avonds zal ik je wat eerder komen opzoeken. Dan lezen we samen nog wat in mijn nieuwe boeken. En als het kan, blijf ik 's ochtends ook wat langer bij je. Ik beloof het!

Liefs,
Cathy


PS.: Morgen slaap ik uit!

Comments

  1. Misschien kunnen onze bedden bij elkaar troost zoeken, want het mijne voelt zich ook een beetje verwaarloosd :)

    ReplyDelete
  2. Dank je wel voor je reactie, Sofie! Ik krijg de indruk dat we misschien beter een zelfhulpgroepje oprichten voor onze bedden, want er zijn er nog heel wat verwaarloosd, heb ik gehoord :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Top 3 as voted by you