Hoera! Hippe! Ik!?

Wat een week! Het lijkt wel alsof ik vorige zaterdag in een achtbaan ben gekropen en er pas gisterenavond -toen mijn vermoeidheid het niet eens was met mijn plan om gezellig film te kijken met het vriendje en ik halverwege al lag te ronken op de zetel- weer af ben gekomen.
Het was een rit met veel plotse wendingen, grote hoogtes en diepe afgronden. Ik heb veel knopen doorgehakt, mensen gezien, dingen gedaan... en zoals bij elke rollercoaster, werd ik ergens midden in de rit ziek. Ik heb een hele wasmachine vol vuile zakdoeken en ik ga nog de hele avond nodig hebben om alle sporen van de week weg te wissen. Maar ik heb het overleefd! Hoera voor mij!
We zijn er zelfs nog in geslaagd om gisteren, ondanks de verstopte neuzen en de aanlokkelijke warme deken op de zetel, even langs te gaan op Hoera! Hip handwerk.We hebben weer heel wat mooie spulletjes gezien en om de week in stijl af te sluiten, scoorde ik bij Latanie een paar vogel-oorbelletjes.
Ik wens jullie allemaal een fijne week. Veel liefs!



Comments

  1. wauw, wat een hele leuke foto!!
    en je header is ook echt geweldig :D

    ReplyDelete
  2. Dank je wel! :-) De vogeltjes werkten iets beter mee dan de kat hehe.

    ReplyDelete

Post a Comment

Top 3 as voted by you